Vše o nákupu

1.Platební podmínky
2.Dodací podmínky
3.Slovensko
4.Záruční podmínky
5.Vrácení zboží
6.Reklamace
7.Dostupnost zboží



FAQ:  zodpovídáme nejčastější dotazy:

1.) Zboží u kterého je uvedeno skladem, je opravdu skladem na našem skladu a je možné jej expedovat přepravní společností k Vám. Doručení je maximálně do 2. pracovního dne.

2.)
Ctíme zákony České republiky a chováme se dle nich. Zboží nám nepoškozené můžete do 14 dnů od objednání vrátit.

3.) Fakturu Vám po doručení pošleme mailem, šetříme naše lesy.

5.) Na spokojenost s naším eshopem a recenze se můžete podívat zde: https://obchody.heureka.cz/eprovas-cz/recenze/

6.) Doporučujeme veškeré zakoupené zboží instalovat dle návodů a instrukcí výrobců. Elektrické a plynové bojlery, elektrické a plynové kotle a další odborný materiál  by měly být instalovány odborníky a uvedeny do provozu servisními techniky jednotlivých výrobců.

7.) Zboží pouze zásilkujeme, vzhledem k logistice neděláme osobní odběry.
Zboží odchází ze skladů z Brna nebo Znojma. Doba doručení u nás nepřesahuje 2 pracovní dny, pokud je u zboží uveden příznak skladem.

8.) Potřebujete zboží reklamovat? Napište nám na mail info@eprovas.cz a Vaši reklamaci budeme neprodleně řešit.
Reklamace se řeší individuálně. Plynové spotřebiče (popř. elektrické kotle a bojlery - Dražice, Ariston, Protherm), které ze zákona musí uvádět do provozu servisní technik dané společnosti, musí být i v záruční době opravovánz těmito servisními techniky. I v takovém případě s Vámi však na reklamaci spolupracujeme, aby vše proběhlo hladce.

9.) Máte právo do 14 dní odstoupit od smlouvy dle zákonů Čr. Nechceme po Vás vyplňovat žádné formuláře a komplikovat Vám život. Zboží nám zašlete na adresu provozovatele do Třebíče, případně můžete zavolat a domluvit se s námi.

10.) Pokud vám nedošlo do mailu potvrzení objednávky, zkontrolujte si spam. Potvrzení odchází automatem a vždy.



Platební podmínky

V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:

Dobírka - poplatek 59 Kč

Za zboží zaplatíte při převzetí zboží doručovací společnosti

Platba předem bankovním převodem - bez příplatku

Platba převodem na náš účet. Platební údaje jsou uvedeny v potvrzovacím emailu. Zboží bude expedováno po připsání peněz na náš účet.

 

Dodací podmínky

 

Zboží zasíláme v rámci ČR prostřednictvím společnosti FOFR (www.fofrcz.cz) a GEIS (https://www.geis-group.cz/cs). V ojedinělých případech bude zboží zasláno jinou spediční společností

Cena přepravy je vybírána automaticky dle kategorie produktu. V případě dopravy zdarma je doprava zdarma jen pro produkty v přepravní kategorii produktu u které je doprava zdarma a nižší kategorii. V případě, že se do košíku vloží zboží z vyšší kategorie např. z paletové přepravy je zboží určeno dle této kategorie. 

U paletové přepravy je cena přepravy orientační, výsledná cena závisí na skutečné hmotnosti a vzdálenosti k Vám. O výsledné ceně Vás budeme kontaktovat před odesláním


Orientační ceník nadrozměrné přepravy. Konečná cena Vám bude vypočtena na základě skutečné hmostnosti zásilky

 

Orientační ceník dopravy na Slovensko

Zboží je možnost zaslat na slovensko, pouze při platbě převodem na zálohu. Zároveň na slovensko zasíláme pouze plynové kotle, žádné jiné zboží neposíláme. Poplatek za platbu v eurech je 150,- Kč . Doprava na slovensko jeindividuální. Ceny dopravy jsou uvedeny bez DPH.

hmotnost  (kg)  objem v C E N Í K 
od do m3 Bratislava Zóna I Zóna II Zóna III
0,1 5,0 0,03 650
5,1 10,0 0,05 850
10,1 20,0 0,10 1100
20,1 30,0 0,15 1600
30,1 50,0 0,25 2500



Záruční podmínky

Na veškeré zboží v našem obchodě je standardní záruční doba 24 měsíců jak je dáno zákonem.Pokud je u zboží uvedena jiná záruční doba tak se záruka řídí dle záručních podmínek výrobce. Veškeré námi prodávané zboží pochází z oficiální české distribuce.

 

Vrácení zboží

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

V případě vrácení zboží v neoriginálním nebo poškozeném obalu vám bude zaúčtováno přebalení zboží a jeho přezkoušení, dále vám bude zaúčtováno případné navrácení zboží do původního stavu(vyčištění,zkompletování, výměna dílů atd.)

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na info@eprovas.cz.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží prodávajícímu ani nárok na proplacení dopravného, bylo-li zboží doručeno přepravní společností.

Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.V případě, že neexistuje autorizované servisní středisko tak nás kontaktujte telefonicky , emailem na info@eprovas.cz nebo písemně na kontaktní adrese.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Postup při vyřizování reklamace

Kontaktujte autorizované servisní středisko a popište jim problém.Servis vám zdělí veškeré informace ohledně reklamace a následný postup.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákoníku 30dní

Dostupnost zboží

Dostupnost zboží je uvedena u každého produktu. V případě, že je produkt označen jako "SKLADEM" je produkt na našem skladě a jsme schopni jej zpravidla ihned expedovat. U produktů označených jako "Do 3 dnů", "Do týdne" atd. udává za jak dlouho jsme obvykle schopni zboží naskladnit na náš sklad a následně odeslat. O datu odeslání vás budeme informovat jak nám bude známá přesná dostupnost. U zboží označeného "Na dotaz" nejsme schopni určit obecně přesnou dodací lhůtu, proto v případě, že máte zájem o zboží takto označené nás neváhejte kontaktovat a dodací lhůtu vám rádi zjistíme. Dostupnost je aktualizována každou hodinu přesto se může stát, že i zboží označené jako skladem je prodané. V případě, že chcete znát přesnou dostupnost zboží neváhejte nás kontaktovat.